MĂRTURIE: Mi s-au oferit 100.000 de euro când filmam pădurile din Vrancea

Reporterul Pro TV Alex Dima, autorul unor reportaje de excepție despre jaful din pădurile României, a fost testat de unele persoane din Vrancea, care au încercat să-i ofere bani pentru a ascunde ce se întâmplă în pădurile din județ.

Publicăm pasajul în care Alex Dima vorbește despre acest lucru, pasaj din interviul acordat ziarului Evenimentul Zilei:

“Da. Eram într-o zonă prin Vrancea, e vorba de subiectul pădurilor. Respectivii cred că se ocupau cu asta. Cumpărau oameni. Pe acolo vin des controale, care pleacă cu bani. Știam că un control de la București primește câteva mii de euro. Anul trecut, eram în aceeași zonă cu echipa de control. Noi pe o parte a muntelui, ei - pe cealaltă. Era o perioadă a anului în care se topea zăpada.

După câteva zile ne-am întâlnit. Noi aveam noroi până și în urechi. Ei erau îmbrăcați ca la un dineu oficial. Revenind la cei care oferă mită. Încep ca într-un joc: “Dacă eu aș pune acum pe masă o sumă…”. Am zis nu… și tot continua jocul acesta… și tot ridica suma. Ajunsese la un moment dat chiar să pună 100.000 de euro. Asta nu înseamnă că el chiar îmi punea banii aceștia în geantă. Era un joc pe care probabil îl făcea cu toți cei care veneau pe acolo. Nu cred că dădea chiar 100.000.

I-am spus: “Eu, dacă aș primi de undeva o sumă de bani ca să nu spun ceva, n-aș mai putea să mă uit în oglindă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu