REVOLTATOR: Firmele escrocului Zoltan Teszari ofera abuzuri, prostie si scarba

Dupa ce, la ordinul lui Teszari, RCS&RDS a eliminat televiziunile grupului Intact de pe receptoarele DTH ale clientilor pentru ca ii stricau imaginea (expunand problemele clientilor companiei), acesta si-a dat seama ca nimeni nu sufla in fata lui.

Nici CNA, nici Consiliul Concurentei, ANRC sau ANPC-ul nu au indraznit sa aplice legea in cazul companiei ungurului, astfel ca el si-a dat seama ca poate pune tunul abuzurilor pe proprii clienti. A urmat eliminarea progremelor din grupul Discovery si Eurosport România.

Zoltan a profitat si de faptul ca, in multe localitati din Romania, RCS&RDS detine monopolul pentru ca, prin metode ca spaga si santajul (indreptate spre autoritatile locale prin interpusi si prin "jurnalisti" de la televiziunea lui, Digi24) nu permite concurentilor sa patrunda. Anumite medii cred despre el ca este cel mai bogat afacerist din Romania si ca are acces si control asupra tuturor autoritatilor, mai ales dupa ce chiar si presedintele Iohannis s-a lasat sponsorizat de Digi Mobil, intr-o vizita oficiala. Companiile lui au ajuns sa fie catalogate drept "stat in stat".
Daca la inceput profita de puterea pe care o are pentru a stoarce clientii de sume relativ mici de bani (cazul taxei de 50 de lei la rezilierea contractelor - indiferent ca acestea erau reziliate dupa depasirea perioadei minime sau din motive ce presupun incalcarea clauzelor de catre furnizor), in anul 2015 sumele pe care firmele ungurului le imputa sau le retin clientilor cresc considerabil.

A Experimentat o asemenea situatie Corina Samoila din Constanta, care a avut de achitat o factura de 83 de lei la RDS, emisa pe 20 iulie 2015. Trei zile mai tarziu, a achitat in mod eronat, prin banca, suma de 830 de lei. Teoretic, ar trebui sa fie simplu: se face o cerere si se returneaza diferenta. In realitate, lucrurile nu decurg deloc asa.

„In aceeasi zi, la scurt timp dupa ce am efectuat tranzactia, am anuntat atat ING Bank, cat si RDS, prin serviciul clienti. Banca mi-a spus ca suma fusese deja transferata. Am fost la punctul RDS de pe str. Stefan cel Mare, insa nu am putut face cererea de returnare a sumei platite eronat pentru ca banii nu se puteau vedea in contul de abonat. Asa ca m-am intors a doua zi cu o copie dupa tranzactie si am facut o cerere pentru returnarea sumei de 750 lei (exista un rest de 4 lei si ceva si asa ca ar fi trebuit sa platesc doar 83 de lei)”, a spus Corina Samoila pentru site-ul PUTEREA.

Dupa o saptamana de la depunerea cererii, doamna Samoila a primit raspunsul RCS&RDS, prin care i s-a adus la cunostinta ca are o factura mai veche de achitat! Clienta a demonstrat ca factura respectiva a fost, de fapt, achitata (era vorba de factura aferenta lunii mai) si a solicitat, din nou, returnarea sumei achitate eronat anticipat. A urmat o noua perioada de asteptari, pentru a afla ca... trebuie sa mai astepte.

„Suma de 668,09 lei se returneaza in contul bancar mentionat in sesizare in termen de 30 zile de la data aprobarii restituirii, adica de la 29.07.2015”, se arata in raspunsul RDS.

„I-am anuntat in aceeasi zi ca platisem deja factura emisa pe 18.06, avand numarul 29104652. Plata se facuse pe 25.06. De asemenea, am atasat raspunsului meu catre ei si tranzactia. (…) In ambele tranzactii se pot vedea detaliile de plata, respectiv codul de abonat si numarul facturii. Sincer, nu inteleg de ce dureaza 30 de zile pentru a mi se returna banii. De asemenea, nu mi s-a spus clar de ce mi se opresc banii pentru o factura pe care deja o platisem si, mai mult, facusem dovada ca este asa. Si nu a fost chip sa inteleaga ca daca nu as fi platit as fi primit mesaj pe internet, asa cum s-a mai intamplat in rarele cazuri in care am intarziat plata. Subliniez faptul ca nu am fost instiintata de neplata vreunei facturi, asa cum s-ar fi intamplat daca aveam vreo restanta”, mai arata Corina Samoila.

In final, Corina Samoila a primit o notificare prin sms: „Suma 668.09 RON a fost creditata in 13.08.2015 de catre RCS&RDS SA reprezentand RESTITUIRE”. „Tot nu este suma intreaga, desi eu am demonstrat ca am achitat factura din luna mai”, a concluzionat aceasta.

Pentru detalii despre escrocheriile lui Zoltan Teszari si alte abuzuri ale firmelor sale, cititi si articolul foarte bine documentat de la: https://thraxusares.wordpress.com/2015/03/13/rds-rcs-nu-e-cam-mult-in-mana-unui-singur-om-zoltan-teszari/ 

4 comentarii:

  1. Se cam intampla astfel de inexactitati la mai toate firmele uriase, care pot fi echivalate cu cele "de stat". Birocratie, birocratie. Dar chestia e ca RCS-RDS are un actionariat format din 6-7 insi, nu poate fi invinovatit unul singur dintre ei pentru toate belelele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zoltan Teszari deține ~60% din acțiunile RCS Management SA, firmă care deține ~60% din RCS&RDS.

      Ștergere
  2. Am si scuipat deja...cu mai mare precizie spre staff-ul din Vaslui si Iasi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Astept si pe altii, care nu vor sa fie calcati pe cap de asa-zisii lideri locali RCS, nemultumiti ca primesc observatii pentru incompetenta lor.

    RăspundețiȘtergere