BLOG: Subdezvoltare


Reala problema globala pe care Biserica o ignora, statul o ascunde sub pres si propaganda o transforma in arma de manipulare in masa. Daca as stii ca banii mei ajung cu adevarat la saraci si ar ajuta la o viata decenta pentru populatia saraca, n-as ezita sa dau si ultimul cent pentru ei. Insa in condintiile in care nu pot decide nici macar ce sa fac cu banii mei din taxa platita catre stat, din moment ce nu pot sa spun unde vreau sa ajunga banii mei din taxe, nu pot sa contribui cu nimic si asta ma face furioasa.

P.S.
Ramona Băluţescu, scriitoare şi jurnalistă timişoreană:
"Pentru conducătorul Bisericii Ortodoxe nu contează că oamenii mor de foame! I-am adus o bucată de pâine şi 10.000 de lei vechi. L-am întrebat pe Patriarh dacă pentru Biserica Ortodoxă Romană contează că oamenii mor de foame. Mi-a zis că NU."

Jenny Sonesson, membru al Partidului Liberal suedez:
"Innebunesc cand ma gandesc la faptul ca Guvernul roman prioritizeaza constructia de biserici, in fata bunastarii poporului roman."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu